my playlists


Thursday, August 5, 2010

Ceritaku hari ini

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah hari ini saya dapat datang kelas pagi dan petang. Badan pun sudah terasa kuat sikit. Tadi selesai kelas pukul 3.30pm, saya ke klinik untuk ambil ubat tahan muntah. Dapat saje ubat saya terus makan ubat tu kerana ubat ni kena makan sebelum makan, lepas tu pergi beli nasi goreng tomyam + telur mata. Alhamdulillah boleh makan dan tak ada loya2, saya pun makan hampir separuh then stop sebabnya takut terlebih had. Doktor dah pesan tak boleh makan banyak tapi boleh makan sikit je then makan kerap. So, saya pun meneruskan langkah ke ITD Lab untuk print nota tapi printer kat lab ni rosak pulak. So saya pun apa lagi, melayan FB la kejap sebelum balik.

Oh ya, semalam saya dah pindah bilik. Kalau bilik dulu selalu je duduk sorang2 sebabnya roommate jarang balik bilik tapi kat bilik baru ni dah tak macam dulu dah, selalu je ada kawan2 bilik, so meriah la sikit, tak de la sunyi sangat. Harap2nya saya pun makin bersemangat bila dah pindah ke bilik baru ni.

Oklah jumpa lain kalilah pulak sebabnya saya dah nak balik ni. tata...

No comments: