my playlists


Monday, January 18, 2010

Ya Allah, kenapa aku diganggu?

Bismillahirrahmanirrahim...

Gangguan???
Ya Allah, kenapa aku diganggu oleh makhlukMu yang aku tidak dapat melihatnya dengan mata kasarku? Apakah salahku terhadapnya? Aku cukup tidak mengerti.. Ya, aku akui jin wujud, syaitan juga wujud, malah yang pastinya malaikat juga wujud, yang mana rakib menjagaku di sebelah kanan & atid pula menjagaku di sebelah kiri. Tetapi kenapa ada 'makhluk' yang satu ini? Suka menganggu ketenteraman jiwaku.. Aku pelik kerana 'dia' datang dalam keadaan aku sedar dan aku tahu, cuma aku tidak nampak secara jelas tapi kehadirannya dapat kurasai..

Ya Allah, ku tahu bahawa aku tidak mampu menyingkap rahsia setiap penciptaanMu di dunia ini. Namun, Engkau bantulah aku menyelesaikan ketidakselesaan ini. Aku amat tidak suka apabila 'makhluk' ini datang menggangguku setiap kali aku ingin melelapkan mataku. Sekarang, aku terpaksa tidur dalam keadaan lampu terpasang supaya dapat mengelak daripada diganggu. Kegelapan adalah salah satu sebab 'dia' hadir, so untuk mengelakkannya aku kena tidur dalam cerah...

Ya Allah ya Tuhanku, bantulah aku supaya aku tidak lalai daripada mengingati kekuasaanMu.. Aminn..

No comments: