my playlists


Tuesday, October 6, 2009

Refresh

Bismillahirrahmanirrahim...
Selawat & salam ke atas junjungan besar nabi Muhammad S.A.W...
Salam kasih sayang khusus kepada sesiapa yang membaca blog ini.
Doa saya semoga kalian semua diberi kesihatan yang baik oleh Allah SWT.

Sebelum saya mencoret lebih banyak lagi, izinkan saya menyusun 10 jari memohon maaf di atas kekhilafan diri ini.

Sudah lama benar saya tidak menjenguk blog ini, barangkali sudah kusam dimamah masa. Saya selama ni tidak berpeluang untuk menjenguk blog ini kerana beberapa masalah teknikal termasuklah terlupa password hehehe... Setelah beberapa kali mencuba tanpa berputus asa akhirnya saya berjaya mengingat kembali password saya, alhamdulillah...

Saya harap dapat refresh @ menyegarkan semula blog ini dengan coretan-coretan baru. inshaAllah.
















No comments: