my playlists


Friday, October 9, 2009

Best!!!

Bismillahirrahmanirrahim

Apa yang bestnya? Sebenarnya 7/10/09 ya'ni rabu malam yang lepas saya berpeluang mengikuti seminar jutawan anjuran PEOPLELOGY kelolaan saudara Irfan Khairi dan rakan-rakan beliau, BEST! Dah la masuk percuma, parking yang sepatutnya kena bayar rm12 pun free jugak, hehehe pak guard tak ambil sesen pun daripada saya. Seminar ni sebenarnya dibuat kat CITITEL HOTEL kat MidValley. Banyak ilmu berguna yang saya dapat, berpeluang duduk sebelah saudara Irfan pulak tu, hehehe terkena biasan orang hebat sikit. Insha Allah saya pun nak jadi hebat jugak. Banyak yang saudara Irfan kongsi terutama tentang perniagaan internet. Saya rasa macam nak cuba je, cuma tengah cari modal ni. Ada sape-sape sudi melabur ke???

Tapi saudara Irfan cakap nak bisnes melalui internet ni tak leh bisnes produk yang cepat rosak macam nasi lemak ke, nasi ayam ke, susah dan leceh la sikit. Biasa barangan yang orang jual melalui internet ni macam kerongsang, tudung, batik, buku dan lain-lain produk yang tahan lama. Aha boleh cuba ni. Lagi pun saya ada buat bisnes jual tudung secara kecil-kecilan. Ambil stok kat Kelantan, agak ok jugak la. Saya jual tudung yang sulam tangan tu, LAAAWA!!! Ada sape-sape yang berminat ke? Boleh la order dengan saya, harga boleh runding ;) Kerongsang pun saya ada jual jugak, yang berantai-rantai tu pun ada, COOOMEL!!! Tapi tak leh nak tunjuk kat sini sebab tak de gambar. Nanti next entry, saya cuba masukkan gambar pulak. Hehehe... Ilmu dah dapat kan, so apa lagi..... Jom! kita pakat meniaga melalui internet pulak :) Wassalam

No comments: