my playlists


Thursday, February 5, 2009

Midterm Examination Period!!!

Bismillahirrahmanirrahim.

Aha! Sekarang ni musim midterm exam kt UIA ni. Saya dah terlepas satu, tasawwuf. Tak dapat nak ambil sebab tak datang kelas tadi coz kesihatan tak mengizinkan. Insha Allah nanti ambil sorang2 la kat office lecturer.

Tapi sebenarnya bukan saje midterm exam period sekarang ni but time to submit assiignments too. Alhamdulillah... Saya dah submit satu hari ni, Islam & Psychology. Buat partner dengan Intan Diyana, my ex-naqibah. Walaupun menghadapi pelbagai masalah tapi at the end dalam pukul 10.45am lebih kurang settle semua dan dah submit kat bilik Dr. Alizi Alias, seorang lecturer yang amat tegas dan punctual. Sebenarnya dia suruh submit kat kelas pukul 8am tapi disebabkan masalah tiba2 muncul, so lewatlah submitnya. Confirm kena deduct 2marks. Tapi tak pelah sebab bukan kita pinta pun masalah datang.

Namun saya tersangatlah exhausted hari ini sebabnya malam tadi tidur pukul 3.30am, pastu saya demam & batuk pulak. But then, petang tadi dapatlah qada' tidur balik, pukul 6.50pm baru terjaga. Bila dapat rehat yang cukup ni, barulah terasa segar sikit badan walaupun batuk masih lagi mendampingi saya. Sayang kot nak berpisah dengan saya sebabnya dah lama benar batuk tak 'datang jenguk' tekak saya. He6x...

Ok saya berhenti dulu sebabnya ada meeting ni, 9.15pm. Ok see you guys in the next entry! Tataa...

No comments: