my playlists


Friday, December 26, 2008

Reconstruct sikit bagi menarik!

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha pengasih.

Alhamdulillah... Setelah mendapat sedikit tunjuk ajar daripada izzahulfah, dapat juga saya reconstruct blog ni agar sedap sikit mata memandang. tqvm izzah! Belajar sikit2 nanti kalau dah pandai bolehlah menghias dan menambah 'decoration'nya lagi. Lagi pun awal2 sem ni, x lah busy sangat, so bolehlah luangkan masa untuk blog ni lama-lama sikit. Kalau ada sahabat2 yang ingin melontarkan idea, dipersilakan. Tak kiralah dalam bentuk untuk mencantikkan blog ni atau pun untuk meningkatkan mutu kandungan blog ni.

Sem ni, saya ambik 6 subjek je:
1. ITL (Intro. to law)
2. Issues in Tasawwuf
3. SOR 1 (Study of religion 1)
4. Islam & Psychology
5. Developmental Psychology
6. Research Methodology (Psychology)
7. Cooking Skill 2 (terlupa plak, ada satu lagi)

Sem ni banyak cuti sebenarnya, ramai lecturer dah mula risau takut tak sempat habis silibus, tapi studentnya entahlah risau ke tak, nampak macam happy je. Bagi saya, nak kata happy tu x lah sangat, tapi nak kata risau pun tak jugak, tengah2 la kot.

Cuma saya amat2 berharap agar Allah mengurniakan kesihatan yang baik untuk saya sem ni agar saya dapat menumpukan sepenuh perhatian pada apa yang bakal saya pelajari pada sem ni. Minggu ni pergi kelas, semuanya baru intro sikit2 je. Kelas x bermula sepenuhnya lagi. Harap2nya minggu depan akan start kelaslah.

Sekadar itu saje yang dapat saya kongsikan untuk kali ini. semoga bertemu lagi =)

No comments: