my playlists


Tuesday, January 13, 2009

Judaism-continue

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang

Actually saya nak sambung cerita tentang agama Yahudi ni tapi saya tak berapa nak cukup masa sekarang. Therefore saya akan cuba luangkan masa untuk menyambungnya. Hari ini agak sibuk sikit sebab kelas full daripada pagi sampai pukul 5 baru habis. Dah la tak lunch lagi ni, dah nak malam dah pun. Kira dua-dua sekaliguslah lunch & dinner, bleh 'lunner' kot hehe... Alhamdulillah hari ini saya diterima menjadi tenaga pengajar di bawah consultant IP Minda, Tapi mengajarnya mula esok malam. Saya diberi kepercayaan untuk mangajar sebuah keluarga di sekitar Greenwood mengaji Al-Quran, senang cakap ngajar ngaji la. Insya Allah I'll try my best to help this family. Ok please pray for me too yea.. Tataa :-D

No comments: