my playlists


Tuesday, August 17, 2010

Ya Allah.. Aku rindukan suamiku...

Bismillahirrahmanirrahim...

Sudah hampir 3 minggu aku tidak bertemu suamiku, hanya Tuhan saje yang tahu betapa rindunya aku pada dia... 2 malam lepas dia 'call' aku pukul 1 pagi setelah aku lena dibuai mimpi, so aku layan dia endah tak endah saje sebabnya tengah mamai, kemudian dia letak fon. But then, aku pulak yang tak lena tidur lepas tu sampai la pukul 3 pagi, so aku pun terus sahur takut2 lepas tu kalau tertidur tak sedar pulak pukul 5. Biasanya aku sahur pukul 5 pagi. Tapi disebabkan sahur terlalu awal aku jadi lemah. Petang tu jam baru 2.30pm tapi aku dah rasa macam nak pitam. Gelap mataku tapi mujur aku tidak jatuh tergolek kerana aku sempat mengawal diriku.

Petangnya pulak sebelum bukak puasa aku sudah tidak larat, untuk menapak ke bazar ramadan pun aku sudah tidak mampu. So, aku mintak tolong rumetku belikan makanan untukku. Masa bukak puasa, punya la makan sampai tak ingat dunia kerana lepas makan 'char kue teow' aku makan pulak buah2an sampai la kenyang sungguh. Ya Allah teruk betul aku ni. Malam tu pergi terawih, memang tak larat dan terasa letih sangat sampaikan bernafas pun termengah-mengah. Belum sempat witir lagi, aku dah tinggalkan dewan solat dan terus balik bilik. Ya Allah mengah sungguh. Kesian kat baby dalam perut ni mesti dia pun tak cukup ruang sebab ibunya makan banyak sangat...

Lepas tu aku serik! tak nak buat lagi dah macam tu, seksa rasa perut...

No comments: